Wielkimi krokami zbliża się termin wdrożenia e-doręczeń w samorządach. Przedstawiciele Związku Powiatów Polskich, uczestniczą w pracach zespołu roboczego ds. nowelizacji i wdrożenia doręczeń elektronicznych złożonego ze strony samorządowej i resortu cyfryzacji. Zadaniami tego Zespołu są opracowanie projektu nowelizacji ustawy o doręczeniach elektronicznych i wypracowanie standardów stosowanie e-doręczeń i konsultacji. W ramach prac Zespołu Ministerstwo Cyfryzacji pracuje nad „Przewodnikiem e-doręczeń”, który zawierać ma najważniejsze informacje, doświadczenia samorządów i dobre praktyki.
W związku z powyższym resort cyfryzacji, zwrócił się z prośbą o pomoc w podzieleniu się doświadczeniami samorządów, w trzech obszarach. Informacje te, zostaną wykorzystane jako wkład do „Przewodnika e-doręczeń”.
Uprzejmie prosimy o zgłaszanie uwag i Państwa sugestii za pomocą elektronicznego formularza. Na odpowiedzi oczekujemy do 20 sierpnia.
Gdyby Państwo chcieli podzielić się dokumentami, instrukcjami lub swoimi własnymi politykami w zakresie e-doręczeń prosimy o przesłanie ich bezpośrednio na adres: pgt@zpp.pl