Aktualności
13 lutego 2019Nowe wyzwania w administracji publicznej
Intensywny rozwój nowych technologii, Internetu i sieci telekomunikacyjnych wymusiły na administracji publicznej zmianę w sposobie komunikacji z obywatelem. E-usługi przestały być już strefą „science-fiction", a stały się codziennością każdego z nas. Dlatego z roku na rok przybywa urzędów w których można załatwić różne sprawy online. Wiąże się to jednak z inwestycjami w nowe rozwiązania, które pozwolą im wyjść na przeciw potrzebom obywatela i ułatwią wymianę informacji między nim, a urzędem.
Polski Instytut Rozwoju Biznesu zaprasza do udziału spotkaniu przedstawicieli administracji publicznej z całej Polski podczas konferencji „Nowe wyzwania w administracji publicznej", która odbędzie się 15 maja 2019 r. w Warszawie.
Tematyka konferencji obejmuje:
- Kluczowe obszary współpracy samorządów i rządu związane z procesami informatyzacji państwa
- Praktyka wdrażania SMART CITY
- Niezawodność infrastruktury informatycznej (serwery, routery, sieci teleinformatyczne)
- Wykorzystanie potencjału sieci szerokopasmowych
- Rola technologii cloud computing – realna szansa czy zagrożenie?
- Własna serwerownia czy usługi data center?
- Systemy informatyczne wykorzystywane w urzędzie (kadrowy, Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją, CRM, CMS, magazynowy)
- Workflow - automatyzacja procesów biznesowych
- Bezpieczeństwo danych i informacji
- Rozwiązania wspierające bezpieczeństwo IT instytucji
- Biometria w administracji publicznej
- Mobile w administracji publicznej
- Systemy wspierające komunikację (infokioski, zintegrowana komunikacja, komunikacja bezprzewodowa, wirtualni doradcy na stronach internetowych, portale korporacyjne, telefonia VOIP, telekonferencje)
- Administracja publiczna w kontekście programów operacyjnych na lata 2014-2020
- Wnioski z Projektu UEPA
- Aspekty prawne
Grupa docelowa to:
Przedstawiciele administracji publicznej, odpowiedzialni za:
- teleinformatykę
- planowanie i zakup infrastruktury
- bezpieczeństwo IT, danych, informacji
- komunikację i usprawnienie dostępu obywateli do informacji
- zarządzanie dokumentacją
- usprawnienie procesów
- przetargi
- kwestie finansowe i organizacyjne
- zarządzanie kadrami
Udział jest bezpłatny dla wyżej wymienionych osób.
Uczestnicy mają zagwarantowane: materiały konferencyjne, przerwy kawowe, możliwość konsultacji z ekspertami.
Więcej informacji na temat spotkania znajduje się tutaj.
Patronat honorowy sprawuje Związek Powiatów Polskich a medialny Dziennik Warto Wiedzieć.