Aktualności
31 sierpnia 2022I Samorządowy Kongres Internetu i Mediów Społecznościowych Local-SoMe’22
19 i 20 września br. w Mediatece w Tychach odbędzie się I Samorządowy Kongres Internetu i Mediów Społecznościowych Local-SoMe’22. Kongres, współorganizowany przez Instytut Badań Internetu i Mediów Społecznościowych oraz Związek Miast Polskich, to wydarzenie całkowicie dedykowane skutecznej komunikacji samorządowej we wszystkich kanałach platform społecznościowych i Internetu.
Kongres Local-SoMe’22 będzie poświęcony analizie, sposobom przetwarzania i efektywnego wykorzystania danych sieciowych do zarządzania samorządem, komunikacji i dialogu z mieszkańcami oraz promocji lokalnych wydarzeń i inwestycji. Podczas Kongresu zostaną zaprezentowane najnowsze trendy w lokalnej komunikacji, sekrety efektywnego dotarcia do mieszkańców i najlepsze praktyki rozwiązywania sytuacji kryzysowych w social media.
Kulminacyjnym wydarzeniem pierwszego dnia Kongresu będzie wieczorna Gala, podczas której po raz pierwszy zostaną wręczone Złote Lajki Local Some. Jury nagrodzi profile miast, prezydentów i burmistrzów, a także wskaże profile z najbardziej aktywną i angażującą komunikacją w Internecie i mediach społecznościowych. Przyznany zostanie również Złoty Lajk Samorządowy, czyli nagroda przyznawana przez samorządy. W ankiecie samorządowcy sami wskażą profil miasta, który według nich najlepiej i najskuteczniej komunikuje się z mieszkańcami poprzez Internet i media społecznościowe.
Local-SoMe’22 to dwa dni spotkań i wymiany poglądów specjalistów zajmujących się marketingiem, komunikacją i szeroko pojętą obecnością w Internecie na poziomie samorządu oraz wystąpienia ekspertów, takich jak Artur Kurasiński (Qvo Vadis social media, czyli jak promować miasto w „socialach”? Przykłady i inspiracje) czy Wojciech Kardyś (Savoir-vivre w mediach społecznościowych, czyli jak przepraszać, dziękować i reagować na hejt). Zaprezentują oni swoją wiedzę i podzielą się z uczestnikami swoim doświadczeniem w 3 obszarach tematycznych (Mieszkańcy, Wyborcy, Dialog; Content, Promocja, Przekaz; Fejk, Hejt, Love) oraz know-how w ramach praktycznych warsztatów i szkoleń.
Pierwszy dzień będzie dedykowany inspiracji, pokazaniu nowych możliwości i znajdowaniu najlepszych sposobów komunikowania się z mieszkańcami. Drugi natomiast będzie poświęcony praktyce, pozyskiwaniu konkretnej wiedzy, rozmowom z ekspertami, warsztatom, poznawaniu instrumentów i narzędzi skutecznej komunikacji oraz nowym wymiarom dialogu z mieszkańcami.
Instytut Badań Internetu i Mediów Społecznościowych - współorganizator Kongresu prowadzi unikalne w skali krajowej badania w zakresie skutecznego dotarcia z komunikacją do odbiorców w kanałach social media i Internecie oraz analizy sentymentu i emocji. Partnerami strategicznymi są: miasto Tychy oraz firmy Google Cloud Polska, Meta/Facebook, Devoteam Polska, TikTok.
Program jest dostępny na stronie internetowej Kongresu Local-SoMe’22.
Formularz zgłoszeniowy znajduje się na stronie Local-SoMe’22.
Zachęcamy do udziału!
Więcej informacji: https://localsome.pl/