Nabór na stanowisko Specjalista ds. PR w Dziale Współpracy, Informacji, Analiz i Programów Biura ZPP

Specjalista ds. PR w Dziale Współpracy, Informacji,
Analiz i Programów Biura ZPP

Miejsce pracy: mazowieckie

Zakres obowiązków:

  • realizacja zadań z zakresu public relations, w tym m.in.:
    • współtworzenie oraz wdrażanie strategii wizerunkowej ZPP,
    • przygotowywanie komunikatów prasowych dotyczących działalności i prac ZPP oraz jego organów statutowych,
    • współredagowanie stron informacyjnych prowadzonych przez ZPP,
    • obsługa mediów społecznościowych Związku Powiatów Polskich,
    • przygotowywanie konferencji prasowych i współpraca z mediami,
    • obsługa medialna wydarzeń organizowanych przez ZPP,
    • organizacja wystąpień członków Zarządu ZPP w mediach,
    • kontakty z rzecznikami prasowymi/specjalistami ds. public relations i marketingu w poszczególnych powiatach;
  • prace dziennikarskie:
    • przygotowywanie autorskich artykułów prasowych do portalu internetowego www.wartowiedziec.pl,
    • przeprowadzanie wywiadów o tematyce samorządowej do portalu internetowego www.wartowiedziec.pl,
    • prowadzenie wywiadów telewizyjnych na potrzeby Telewizyjnego Portalu Szkoleniowo-Edukacyjnego (http://tv.zpp.pl) oraz kanału YouTube ZPP (https://www.youtube.com/@zwiazekpowiatowpolskich);
    • przygotowywanie relacji z wybranych posiedzeń i prac Komisji Wspólnej Rządu i Samorządu Terytorialnego, komisji parlamentarnych, konferencji, forów i innych wydarzeń,
  • udział w charakterze uczestnika/prelegenta w konferencjach, szkoleniach, forach organizowanych przez ZPP,
  • współpraca przy przygotowywaniu sprawozdań z działalności ZPP oraz publikacji wydawanych przez Związek.

Kluczowe wymagania:

Kompetencje wymagane (kryteria dostępu):

  • wykształcenie wyższe,
  • dobra znajomość obsługi komputera w zakresie: poczta elektroniczna, przeglądarka internetowa, edytor tekstów,
  • doświadczenie w pisaniu tekstów,
  • prawo jazdy kat. B.

Kompetencje pożądane (kryteria oceny):

  • wykształcenie wyższe – dziennikarskie, PR, marketing, prawnicze lub ekonomiczne,
  • minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe (umowa o pracę, umowa cywilnoprawna, własna działalność gospodarcza)
  • znajomość środowiska samorządowego, prawa samorządu terytorialnego oraz prawa prasowego,
  • zaawansowana znajomość MS Word,
  • doświadczenie w zakresie prowadzenia mediów społecznościowych (w tym własnych) lub/i bloga,
  • doświadczenie w organizacji konferencji prasowych,
  • umiejętność kierowania pracą zespołu.

Kompetencje dodatkowe:

  • komunikatywność w mowie i piśmie,
  • odpowiedzialność, samodzielność, dokładność i zaangażowanie,
  • bardzo dobra organizacja pracy, terminowość,
  • umiejętność pracy pod presją czasu,
  • komunikatywność,
  • twórcze myślenie,
  • asertywność,
  • umiejętność wystąpień publicznych,
  • chęć i gotowość do nauki.

Warunki pracy i płacy:

  • umowa o pracę na czas zastępstwa z możliwością późniejszego przedłużenia (poprzedzona umową na okres próbny),
  • wymiar czasu pracy: 1 etat,
  • miejsce wykonywania pracy: Warszawa,
  • charakter pracy: praca wykonywana w systemie zadaniowego czasu pracy.

Wymagane dokumenty:

  • życiorys,
  • kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie,

Termin i miejsce składania dokumentów:

Dokumenty należy przesyłać drogą elektroniczną na adres: kadry@zpp.pl  z dopiskiem „KADRY-nabór 3/2022”, w terminie do 28 listopada 2022 r.

 


Załączniki