Ogłoszenia i zamówienia publiczne
16 listopada 2022Nabór na stanowisko Specjalista ds. PR w Dziale Współpracy, Informacji, Analiz i Programów Biura ZPP
Specjalista ds. PR w Dziale Współpracy, Informacji,
Analiz i Programów Biura ZPP
Miejsce pracy: mazowieckie
Zakres obowiązków:
- realizacja zadań z zakresu public relations, w tym m.in.:
- współtworzenie oraz wdrażanie strategii wizerunkowej ZPP,
- przygotowywanie komunikatów prasowych dotyczących działalności i prac ZPP oraz jego organów statutowych,
- współredagowanie stron informacyjnych prowadzonych przez ZPP,
- obsługa mediów społecznościowych Związku Powiatów Polskich,
- przygotowywanie konferencji prasowych i współpraca z mediami,
- obsługa medialna wydarzeń organizowanych przez ZPP,
- organizacja wystąpień członków Zarządu ZPP w mediach,
- kontakty z rzecznikami prasowymi/specjalistami ds. public relations i marketingu w poszczególnych powiatach;
- prace dziennikarskie:
- przygotowywanie autorskich artykułów prasowych do portalu internetowego www.wartowiedziec.pl,
- przeprowadzanie wywiadów o tematyce samorządowej do portalu internetowego www.wartowiedziec.pl,
- prowadzenie wywiadów telewizyjnych na potrzeby Telewizyjnego Portalu Szkoleniowo-Edukacyjnego (http://tv.zpp.pl) oraz kanału YouTube ZPP (https://www.youtube.com/@zwiazekpowiatowpolskich);
- przygotowywanie relacji z wybranych posiedzeń i prac Komisji Wspólnej Rządu i Samorządu Terytorialnego, komisji parlamentarnych, konferencji, forów i innych wydarzeń,
- udział w charakterze uczestnika/prelegenta w konferencjach, szkoleniach, forach organizowanych przez ZPP,
- współpraca przy przygotowywaniu sprawozdań z działalności ZPP oraz publikacji wydawanych przez Związek.
Kluczowe wymagania:
Kompetencje wymagane (kryteria dostępu):
- wykształcenie wyższe,
- dobra znajomość obsługi komputera w zakresie: poczta elektroniczna, przeglądarka internetowa, edytor tekstów,
- doświadczenie w pisaniu tekstów,
- prawo jazdy kat. B.
Kompetencje pożądane (kryteria oceny):
- wykształcenie wyższe – dziennikarskie, PR, marketing, prawnicze lub ekonomiczne,
- minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe (umowa o pracę, umowa cywilnoprawna, własna działalność gospodarcza)
- znajomość środowiska samorządowego, prawa samorządu terytorialnego oraz prawa prasowego,
- zaawansowana znajomość MS Word,
- doświadczenie w zakresie prowadzenia mediów społecznościowych (w tym własnych) lub/i bloga,
- doświadczenie w organizacji konferencji prasowych,
- umiejętność kierowania pracą zespołu.
Kompetencje dodatkowe:
- komunikatywność w mowie i piśmie,
- odpowiedzialność, samodzielność, dokładność i zaangażowanie,
- bardzo dobra organizacja pracy, terminowość,
- umiejętność pracy pod presją czasu,
- komunikatywność,
- twórcze myślenie,
- asertywność,
- umiejętność wystąpień publicznych,
- chęć i gotowość do nauki.
Warunki pracy i płacy:
- umowa o pracę na czas zastępstwa z możliwością późniejszego przedłużenia (poprzedzona umową na okres próbny),
- wymiar czasu pracy: 1 etat,
- miejsce wykonywania pracy: Warszawa,
- charakter pracy: praca wykonywana w systemie zadaniowego czasu pracy.
Wymagane dokumenty:
- życiorys,
- kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
Termin i miejsce składania dokumentów:
Dokumenty należy przesyłać drogą elektroniczną na adres: kadry@zpp.pl z dopiskiem „KADRY-nabór 3/2022”, w terminie do 28 listopada 2022 r.