Aktualności

3 września 2024

"Inwentaryzacja w pytaniach i odpowiedziach - najczęstsze problemy" - bezpłatny webinar, 2 października 2024 r.

W nadchodzącym okresie przygotowań i pierwszych prac związanych z inwentaryzacją, kluczowym elementem jest rozwianie wszelkich wątpliwości dotyczących jej przebiegu i rozliczania. Aby pomóc Państwu w tym procesie, Wolters Kluwer Polska przy wsparciu Związku Powiatów Polskich, organizuje webinarium zatytułowane "Inwentaryzacja w pytaniach i odpowiedziach - najczęstsze problemy".

Termin: 2 października 2024 r., godz. 12:00

Dlaczego warto wziąć udział?

  • Zdobędziesz wiedzę na temat kluczowych elementów przygotowania do inwentaryzacji.
  • Otrzymasz praktyczne wskazówki dotyczące aktualnych problemów związanych z jej przeprowadzaniem.
  • Dowiesz się, jak prawidłowo dokumentować proces inwentaryzacji.

Szkolenie skierowane jest do:

  • Pracowników działów finansowych i administracyjnych w jednostkach sektora finansów publicznych.
  • Osób odpowiedzialnych za ewidencję majątku, w tym głównych księgowych, przewodniczących i członków komisji inwentaryzacyjnych, kierowników jednostek oraz kierowników administracyjnych.

Agenda webinarium:

Część I - Merytoryczna
Prelegent: Piotr Rybicki

•    Przygotowanie do inwentaryzacji,
•    Terminarz inwentaryzacji,
•    Rola komisja inwentaryzacyjnej i jej przewodniczącego,
•    Proces przeprowadzenia inwentaryzacji,
•    Spis z natury i trudności z nim związane,
•    Dokumentowanie inwentaryzacji,
•    Zarządzanie majątkiem i jego dokumentacja kluczem do prawidłowo zrealizowanej inwentaryzacji.

Część II - Praktyczna
Prelegent: Dawid Suprynowicz

Zaprezentowana zostanie funkcjonalności systemu Progman Cloud Majątek, który wspiera zarządzanie majątkiem i proces inwentaryzacji, w tym:

•    Generowanie arkuszy spisu z natury,
•    Przeprowadzenie inwentaryzacji metodą tradycyjną, jak i wykorzystaniu nowoczesnych narzędzi informatycznych (drukarka kodów kreskowych, kolektor danych),
•    Rozliczenie niedoborów i nadwyżek inwentaryzacyjnych.

Prelegenci:

Piotr Rybicki - ekspert w zakresie inwentaryzacji, środków trwałych oraz sprawozdawczości finansowej jednostek budżetowych, biegły rewident nr 11242.

Więcej informacji oraz formularz bezpłatnej rejestracji dostępne są TUTAJ.

Nie przegap okazji, by zyskać cenną wiedzę na temat inwentaryzacji 2024!