Aktualności
17 lipca 2017Zbliża się III edycja "Forum Transportu Publicznego - nowe technologie i bezpieczeństwo"
Jak gospodarować środki z UE na rzecz rozwoju transportu publicznego? Jak zrównoważyć mobilność miejską? Jak poprawić bezpieczeństwo korzystania z transportu zbiorowego? Jak zmniejszyć niekorzystne oddziaływanie transportu miejskiego na środowisko? Na te i wiele innych pytań uzyskają Państwo odpowiedź już 30 sierpnia br. w Centrum Bankowo-Finansowym „Nowy Świat” w Warszawie podczas III edycji „Forum Transportu Publicznego – nowe technologie i bezpieczeństwo”.
Celem ogólnym dla systemu komunikacji zbiorowej jest optymalna realizacja potrzeb przewozowych pasażerów poprzez wykorzystanie dostępnych technologii. Zaproszeni na wydarzenie eksperci w zwięzłej formie przekażą pełen zakres praktycznych informacji dotyczący tej tematyki, szczególnie istotnej po rozpoczęciu kolejnego okresu budżetowego Unii Europejskiej.
Na forum wystąpią:
- Elżbieta Anna Polak – Marszałek Województwa Lubuskiego
- Jerzy Lejk - Prezes zarządu, Metro Warszawskie
- Łukasz Puchalski - Dyrektora ZDM i Pełnomocnik Prezydenta m. st. Warszawy ds. komunikacji rowerowej, Zarząd Dróg Miejskich w Warszawie
- Grzegorz Malec - Dyrektor Zarządu Transportu Miejskiego w Lublinie
Podczas forum zostaną poruszone zagadnienia tematyczne, takie jak:
- Rola transportu w funkcjonowaniu miasta
- Elementy nowoczesnego transportu zbiorowego
- Optymalizacja miejskiego transportu zbiorowego
- Istota sprawności i efektywności systemu transportowego
- Mobilność w transporcie publicznym
- Idea smart w transporcie publicznym
- Transport przyjazny dla środowiska - energooszczędność i innowacyjność
- Inteligentne i zintegrowane systemy transportowe (aplikacje mobilne, biletomaty, systemy informacji pasażerskiej, inteligentne systemy płatności, Big Data)
- Digital signage
Do bezpłatnej rejestracji Organizatorzy zapraszają:
- przedstawicieli jednostek samorządu terytorialnego,
- operatorów publicznego transportu zbiorowego,
- przedstawicieli instytucji rządowych i samorządowych,
- przedstawicieli ministerstw i urzędów centralnych.
Na forum można zarejestrować się tutaj, przy czym należy się spieszyć, gdyż ilość miejsc jest ograniczona i decyduje kolejność zgłoszeń.
Głównym organizatorem wydarzenia jest Polski Instytut Rozwoju Biznesu Sp. z o.o. Partnerami są Trapeze Poland oraz Sprint S.A.
Patronat honorowy nad wydarzeniem sprawuje Związek Powiatów Polskich, natomiast patronat medialny Dziennik Warto Wiedzieć.
Konkurs „Asy Transportu Publicznego”
Podczas forum odbędzie się również Konkurs „Asy Transportu Publicznego”. Konkurs ma na celu uhonorowanie najlepszych miast, osób i firm mających znaczący wpływ na kształt i rozwój rynku transportu publicznego w Polsce. Kapituła na podstawie nadesłanych zgłoszeń oraz własnej wiedzy i doświadczenia dokona wyboru laureatów Konkursu. W Kapitule Konkursu pod przewodnictwem Prof. Wojciecha Suchorzewskiego, zasiadają osoby cieszące się autorytetem i uznaniem w polskim środowisku transportowym.
Więcej informacji na temat konkursu znajdziecie Państwo tutaj
Formularz zgłoszeniowy do udziału w konkursie można pobrać tutaj
Termin nadsyłania zgłoszeń mija 21 lipca.
Więcej informacji na temat forum można znaleźć na stronie organizatora, pod adresem tutaj lub uzyskać kontaktując się z Panią Karoliną Gromadzką - Specjalistą ds. promocji, tel.: 48 535 304 214, e-mail: karolina.gromadzka@pirbinstytut.pl